دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان هتل در مشهد
رستوران داری و بطور کلی فرایند پذیرایی ، شغلي است از شاخه هتل داري كه علاوه بر داشتن حسن اخلاق و آداب معاشرت بالا در هنگام استقبال و بدرقه مهمانان ، باید بر شغل كمک میزبان و میزباني تسلط كامل داشته ،توانايي بالایی در برقراري ارتباط با مهمانان جهت گرفتن نظرات و انتقادات آنان داشته و از عهده گرفتن سفارش ازمهمانان بر آمده و شرح وظایف این حرفه ها و فنون پذیرایی و تشریفات را بدانید که توصیه می شود با شرکت در دوره های مرکز آموزش همیار هتل وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور از همه این مهارت ها برخوردار شوید و علاوه بر دریافت مدرک بین المللی و قابل ترجمه ، معرفی بکار شوید.
برای موفقیت یک رستوران در جلب رضایت مشتریان و نگه داشتن آنها به عنوان مشتریان دائمی، معیارهای گوناگون وجود دارد. یکی از مهمترین معیارهای لازم برای نیل به این هدف، آشنایی با اصول میزبانی در رستوران و نظم و توجه به جزئیات قواعد پذیرایی ست که از شروط اساسی این امر بشمار می آید و لازم است نیروی کار دارای این مهارتها باشد و به خوبی نیز آموزش ببیند تا اصول و فنون و روش های اجرایی پذیرایی را به نحو مطلوب اجرا نماید که در اینجا به بخشی از آنها اشاره می شود:
1) سرو صحیح انواع نوشیدنی ها
2) روش های مختلف پذیرایی غذا
3) آشنایی با وسایل و لوازم پذیرایی و کاربرد آن
4) آگاهی از موارد ایمنی سرو غذا و بهداشت
5) ارائه انواع سرویس های کشورهای مختلف و برتر
6) آشنایی با انواع غذاها و فرهنگ غذایی گوناگون و…
دریافت مشاوره و ثبت نام
برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان هتل، لطفا شماره تماستان رو در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان همیار هتل در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و پاسخگوی سوال های شما عزیزان هستند.
مهارت های لازم برای سر میزبان رستوران و هتل
- نحوه استقبال و بدرقه از مهمانان رستوران با توجه به وجه تمایز آنها از یکدیگر
- آشنایی با انواع پیش غذا و میزان كالري + آشنایی با انواع غذاهای اصلي و میزان كالري
- آشنایی با آماده سازي یا تركیب انواع نوشیدني و میزان كالري
- آشنایی با انواع دسر و میزان كالري + تسلط بر سرو انواع غذاهاي برشي(استیك،ژیگو،بره و…)
- تسلط بر سرو غذاهاي چند مرحله اي
- تسلط بر سرو غذاهاي فرنگی
- سرو غذاها با روش هاي پذیرایي خاص
- سرو انواع نوشیدنی ها(چاي، قهوه، نوشابه هاي همراه غذا و…)
- سر پرستي و نظارت بر كار كمك میزبان رستوران + سر پرستي و نظارت بر كار میزبان رستوران
- آموزش به كمك میزبانان رستوران و به روز رساني آن در جهت ارتقاء مجموعه
- آموزش به میزبانان رستوران و به روز رساني آنان در جهت ارتقاء مجموعه
- نظارت بر چیدمان صحیح میز استیشن
- نظارت بر عملکرد و جایگاه كاري پرسنل استیشن
- نظارت بر جایگاه صحیح كلیه لوازم و ملزومات بکار رفته در استیشن مربوطه
سرفصل های دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان هتل
- نحوه استقبال و بدرقه از مهمانان رستوران
- نخوه راهنمایي میهمان در انتخاب غذا و نوشیدني
- نحوه كمك به میزبانان رستوران در ارایه غذا و نوشیدني هاي خاص
- روش سر پرستي و نظارت بر كار پرسنل زیر مجموعه خود
- نحوه آموزش تخصصي به پرسنل زیر مجموعه خود
- نحوه نظارت كامل بر استیشن مربوط به خود
- نحوه انتقال نظرات و پیشنهادات مهمانان به مقام مافوق
- شیوه بکارگیري اصطلاحات انگلیسي در سر میزباني رستوران
- نحوه تهیه گزارش كار و ارائه به مقام مافو
نظرات مهارت جویان درباره همیار هتل
نظرات مهارت جویان درباره همیار هتل
چرا باید در دوره دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان همیارهتل شرکت کنید؟
- هزینه به صرفه
- کیفیت آموزش بالا
- کارگاههای تعاملی با افراد کم
دریافت مشاوره و ثبت نام
برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان، لطفا شماره تماستان رو در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان همیار هتل در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و پاسخگوی سوال های شما عزیزان هستند.
سوالات شما در مورد دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان
بعد از هر دوره شما معرفی به آزمون میشوید و درصورت با موفقت گذروندن آزمون موفق به مدرک فنی و حرفه ای میشوید.
برای اطلاع دقیق از هزینه دوره ها لطفا شماره خود را برای ما بفرستید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود و توضیحات لازم داده شود.