دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان هتل در مشهد

رستوران داری و بطور کلی فرایند پذیرایی ، شغلي است از شاخه هتل داري كه علاوه بر داشتن حسن اخلاق و آداب معاشرت بالا در هنگام استقبال و بدرقه مهمانان ، باید بر شغل كمک میزبان و میزباني تسلط كامل داشته ،توانايي بالایی در برقراري ارتباط با مهمانان جهت گرفتن نظرات و انتقادات آنان داشته و از عهده گرفتن سفارش از‌مهمانان بر آمده و شرح وظایف این حرفه ها و فنون پذیرایی و تشریفات را بدانید که توصیه می شود با شرکت در دوره های مرکز آموزش همیار هتل وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور از همه این مهارت ها برخوردار شوید و علاوه بر دریافت مدرک بین المللی و قابل ترجمه ، معرفی بکار شوید.

برای موفقیت یک رستوران در جلب رضایت مشتریان و نگه داشتن آنها به عنوان مشتریان دائمی، معیارهای گوناگون وجود دارد. یکی از مهمترین معیارهای لازم برای نیل به این هدف، آشنایی با اصول میزبانی در رستوران و نظم و توجه به جزئیات قواعد پذیرایی ست که از شروط اساسی این امر بشمار می آید و لازم است نیروی کار دارای این مهارتها باشد و به خوبی نیز آموزش ببیند تا اصول و فنون و روش های اجرایی پذیرایی را به نحو مطلوب اجرا نماید که در اینجا به بخشی از آنها اشاره می شود:

1) سرو صحیح انواع نوشیدنی ها

2) روش های مختلف پذیرایی غذا

3) آشنایی با وسایل و لوازم پذیرایی و کاربرد آن

4) آگاهی از موارد ایمنی سرو غذا و بهداشت

5) ارائه انواع سرویس های کشورهای مختلف و برتر

6) آشنایی با انواع غذاها و فرهنگ غذایی گوناگون و…

دریافت مشاوره و ثبت نام

برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان هتل، لطفا شماره تماستان رو در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان همیار هتل در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و پاسخگوی سوال های شما عزیزان هستند.

مهارت های لازم برای سر میزبان رستوران و هتل

  • نحوه استقبال و بدرقه از مهمانان رستوران با توجه به وجه تمایز آنها از یکدیگر
  • آشنایی با انواع پیش غذا و میزان كالري + آشنایی با انواع غذاهای اصلي و میزان كالري
  • آشنایی با آماده سازي یا تركیب انواع نوشیدني و میزان كالري
  • آشنایی با انواع دسر و میزان كالري + تسلط بر سرو انواع غذاهاي برشي(استیك،ژیگو،بره و…)
  • تسلط بر سرو غذاهاي چند مرحله اي
  • تسلط بر سرو غذاهاي فرنگی
  • سرو غذاها با روش هاي پذیرایي خاص
  • سرو انواع نوشیدنی ها(چاي، قهوه، نوشابه هاي همراه غذا و…) 
  • سر پرستي و نظارت بر كار كمك میزبان رستوران + سر پرستي و نظارت بر كار میزبان رستوران 
  • آموزش به كمك میزبانان رستوران و به روز رساني آن در جهت ارتقاء مجموعه
  • آموزش به میزبانان رستوران و به روز رساني آنان در جهت ارتقاء مجموعه 
  • نظارت بر چیدمان صحیح میز استیشن 
  • نظارت بر عملکرد و جایگاه كاري پرسنل استیشن 
  • نظارت بر جایگاه صحیح كلیه لوازم و ملزومات بکار رفته در استیشن مربوطه

سرفصل های دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان هتل

  • نحوه استقبال و بدرقه از مهمانان رستوران
  • نخوه راهنمایي میهمان در انتخاب غذا و نوشیدني
  • نحوه كمك به میزبانان رستوران در ارایه غذا و نوشیدني هاي خاص
  • روش سر پرستي و نظارت بر كار پرسنل زیر مجموعه خود
  • نحوه آموزش تخصصي به پرسنل زیر مجموعه خود
  • نحوه نظارت كامل بر استیشن مربوط به خود
  • نحوه انتقال نظرات و پیشنهادات مهمانان به مقام مافوق
  • شیوه بکارگیري اصطلاحات انگلیسي در سر میزباني رستوران
  • نحوه تهیه گزارش كار و ارائه به مقام مافو

نظرات مهارت جویان درباره همیار هتل

نظرات مهارت جویان درباره همیار هتل

چرا باید در دوره دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان همیارهتل شرکت کنید؟

عکس دوره‌های گذشته

دریافت مشاوره و ثبت نام

برای دریافت مشاوره و ثبت نام در دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان، لطفا شماره تماستان رو در فرم زیر وارد کنید. کارشناسان همیار هتل در اولین فرصت با شما تماس خواهند گرفت و پاسخگوی سوال های شما عزیزان هستند.

سوالات شما در مورد دوره کمک میزبان ،میزبان و سرمیزبان

بعد از هر دوره شما معرفی به آزمون می‌شوید و درصورت با موفقت گذروندن آزمون موفق به مدرک فنی و حرفه ای میشوید.

برای اطلاع دقیق از هزینه دوره ها لطفا شماره خود را برای ما بفرستید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود و توضیحات لازم داده شود.